Среда, 8 апреляВместе создадим светлое будущее!


Маркетинг

Маркетинг от InfoPage.TJ

Маркетинги таъмини мутахассисон

Маркетинг
Нақша: 1. Мафҳуми бозори меҳнат ва намудҳои он; 2. Вазифаҳои асосӣ ва консепсияи маркетинги таъмини мутахассисон; 3. Таъмини иттилоотӣ ва тадқиқоти маркетинг дар бозорҳои меҳнат; 4. Идоракуни маркетинги қувваи корӣ. 1. Мафҳуми бозори меҳнат ва намудҳои он Дар фаъолияти ҳар як корхона кормандон ва мутахасиссоне, ки равандҳои истеҳсолиро идора мекунанд, нақши асосиро мебозанд. Бозори меҳнат механизми бисёромила буда, вобаста аз омилҳои иҷтимоӣ ва иқтисодӣ ташкил меёбанд. Дар бозори меҳнат муносибати муомилоти кормандон (қуваи корӣ) бо кор таъминкунандагон (соҳибони воситаҳои истеҳсолот) ба вуҷуд меояд, ки як тараф ҳамчун фурӯшандаи қуваи корӣ ба дигар тараф харидори қувваи корӣ иштирок мекунанд. Бозори меҳнат ба бозори ҳудудӣ, бозори соҳавӣ, бозори тахасусӣ, бозори мехнатии корхона,

Маркетинг дар сохаи хизматрасонии маориф

Маркетинг
Нақша: 1. Объектҳои маркетинг дар соҳаи хизматрасонии маориф; 2. Субъектҳои маркетинг дар соҳаи хизматрасонии маориф; 3. Мазмун ва вазифаҳои маркетинг дар соҳаи хизматрасонии маориф; 4. Муҳити атрофи маркетинг дар соҳаи хизматрасонии маориф. 1. Объектҳои маркетинг дар соoаи хизматрасонии маориф Объектҳои маркетинг дар сощаи хизматрасони маориф ҳамаи талаботҳое, ки дар бозорҳо вуҷуд доранд, ба ҳисоб мераванд. Самти асосии онҳо илмҳои иқтисодӣ, тиҷорат, молия, ҳуқуқ, маркетинг ва менеҷментро дар бар мегирад. Объектҳои маркетинг дар соҳаи хизматрасони маориф маҳсулоти ғайриматериалӣ буда, то ба даст овардани он намоён аст. Барои бовари кардан ва намоён шудани хизматрасонии соҳаи маориф амалҳои зерини маркетингиро иҷро кардан лозим меояд: а) тартиб додани нақшаи таълимӣ ва барномаи таълимӣ; б)